Telefon Porad Cyfrowych
W trakcie pandemii COVID-19 uruchomiony został specjalny numer telefonu: 603 489 205, pod którym trzy razy w tygodniu pracownik Centrum udzielał porad cyfrowych. Telefon został zawieszony we wrześniu 2022 roku.
Dyżury odbywały się od poniedziałku do środy w godz. 10.00-14.00. Wsparcie obejmowało rozwiązywanie problemów z: komputerem, tabletem, telefonem (smartfonem), aparatem fotograficznym.
Konsultanci udzielali m.in. porad, jak wysłać e-maila, pobrać z Internetu aplikacje i programy (komunikatory) umożliwiające bezpłatne rozmowy i wideorozmowy, założyć konto na Facebooku i innych portalach społecznościowych, założyć profil tymczasowy, Internetowe Konto Pacjenta, znaleźć w internecie informacje na temat Narodowego Programu Szczepień przeciwko COVID-19 czy dotrzeć do bezpłatnych materiałów do samodzielnej nauki nowych technologii bez wychodzenia z domu, wyszukać w Internecie strony, które oferują aktywne i ciekawe propozycje spędzenia czasu.
Na konsultacje nie obowiązywały zapisy, były one doraźnym (najczęściej jednorazowym) wsparciem. Czas konsultacji był dostosowywany do konkretnego zagadnienia i potrzeby.
Materiały do pobrania: